Urozmaicamy swoją owsiankę

Owsianka jest jednym z najbardziej wartościowych posiłków. Dlatego dietetycy bardzo często polecają ją jako posiłek, który powinniśmy jeść na śniadanie. Każda osoba, która jada owsiankę staje przed dużym wyzwaniem. Może ona okazać się dla nas zbyt nudna i po krótkim czasie może nam zbrzydnąć. Wiadomo jednak, że można ją nieco wzbogacić. Można dodać składniki, które także są wartościowe, przez co nasza owsianka będzie jeszcze bardziej zdrowa. Co można dodać do owsianki? Po pierwsze proteiny. Owsiankę można zmieszać z jogurtem oraz mieszankę orzechów. Oczywiście wówczas owsianka nie tylko zmieni swój smak, ale również konsystencję. Będzie ona o wiele gęstsza niż owsianka w zwyczajnym wydaniu. Dzięki takim dodatkom dostarczymy naszemu organizmowi jeszcze więcej białka oraz zdrowych tłuszczy. Jeśli jesteśmy fanami owoców to oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy do owsianki ich dodali. Jest to jeden z najpopularniejszych sposobów na urozmaicenie owsianki. Zyska ona także wiele witamin oraz słodkiego i dobrego smaku. Do owsianki można dodać zarówno owoców świeżych jak i owoców suszonych. Do owsianki można także dodać różne przyprawy. Szczególnie warto dodać do owsianki cynamonu. Można także dodawać miód, gałkę muszkatołową, a także syrop klonowy czy też goździki. Dzięki takiej mieszance za każdym razem uzyskamy inny smak owsianki i z pewnością nigdy nam się ona nie znudzi. Niektórzy uważają także, że idealnym składnikiem, który można dodawać do owsianki jest kakao. Wiele osób preferuje także nektar agawy.