Jakie przekąski wybierać?

Każdy doskonale wie, że powinno się jeść co najmniej trzy posiłki dziennie. Najważniejszym z nich jest oczywiście śniadanie. Później powinniśmy pamiętać o sytym i pełnowartościowym obiedzie. Ważna jest także kolacja. Nie należy jednak jeść jej zbyt późno. Powinniśmy ją zjeść co najmniej na trzy godziny przed snem. W innym przypadku w bardzo łatwy sposób przytyjemy. Trzy posiłki to minimum. Wiadomo jednak, że bardzo często one nie wystarczają i zaczynamy podjadać. Najczęściej podjadamy pomiędzy pierwszym śniadaniem a obiadem oraz między obiadem a kolacją. Nawet przy jedzeniu przekąsek warto zwrócić uwagę na to, aby były one zdrowe i dostarczały naszemu organizmowi jakiś wartości, a nie tylko pustych kalorii. Idealną przekąską wydaje się być zestaw owsianka, banan oraz migdały. W nim znajdziemy wszystko, czego nasz organizm potrzebuje. Podobnie będzie z zestawem, takim jak pełnoziarniste pieczywo, masło orzechowe oraz banan. Jeśli preferujemy warzywa to warto przyrządzić sobie szybką i bardzo zdrową sałatkę. Składać się może ona z trzech składników – sera mozzarella, pomidora oraz bazylii. Możemy także wybrać mini marchewki, seler naciowy czy też hummus. Jeśli natomiast lubimy podjadać, a jesteśmy fanami owoców to możemy przygotować sobie sałatkę owocową. Będzie nam potrzebny do tego jogurt naturalny jeżyny oraz marakuja. Przekąska tego typu sprawi, że nabierzemy sił i energii na kilka najbliższych godzin, a w dodatku będziemy czuć się syci i nie będziemy już aż tak bardzo głodni.